Automatizare procese pentru platformă e-commerce – Food delivery eficient pentru restaurantul tău

Pandemia a schimbat multe lucruri, atât în viața noastră cât și în afacerile noastre. Momentul în care clientul nostru a trecut în mediul online, pentru a vinde mancare gătită la oală, a reușit, împreună cu ajutorul nostru să dezvolte o platformă din care să-și vândă produsele.

După o perioada și ceva eforturi de comunicare online, comenzile au început să apară. Însă ca în orice început pe un teren necunoscut, fiecare zi aduce cu ea noi provocări. Creșterea volumului de comenzi online a adus cu el foarte mulți ”timpi morți” în procesul de prelucrare și livrare al comenzilor.

În pachetul de automatizări implementat s-au regăsit: afișarea intervalelor de livrare în funcție de ora plasării comenzii sau raportarea centralizată a comenzilor zilnice.

Subiecte ce la o primă vedere pot părea banale, pot eficientiza cu până la 2-3 ore ziua de lucru a unui membru din echipa clientului, ore în care se pot prelua și mai multe comenzi online.

Instrumente / Materiale folosite

Rezultate

Până la 3 ore câștigate zilnic pentru un angajat mulțumită procesării mai eficiente a comenzilor și furnizarea unei experiențe de livrare customizate către utilizator.

Mai multe proiecte

Proiecte

Test Drive Event – Aftermovie

Denumire proiect: Denumire proiect: Aftermovie Test Drive Event Nevoie client : Surprinderea punctelor cheie din cadrul Evenimentului de tip TestDrive organizat de Volvo Cars Soluție

Vizitează-ne

 Splaiul Unirii, nr. 4, bl. B3, Tr. 3, et. 5,
ap. 5.2, Sitraco Center București

Tel: +40 771 736 122

Ore de lucru

Luni – Vineri
09:00 am – 18:00 pm
Sâmbătă – Duminică – Închis

Newsletter

Fii la curent cu ultimile noutăți și bucură-te de cele mai interesante articole.

© F21Digital 2021

Let's connect!

Abonează-te la newsletter

Articolul Săptămânii

Citeste mai departe...

Articolul lunii

Citeste mai departe...