- Denumire proiect: Soluție prelucrare volum mare comenzi online
- Nevoie client : Eficientizarea procesului de prelucrare și livrare a comenzilor primite online
- Soluție F21 digital: Implementare suită tool-uri digitale pentru optimizare procese
Pandemia a schimbat multe lucruri, atât în viața noastră cât și în afacerile noastre. Momentul în care clientul nostru a trecut în mediul online, pentru a vinde mancare gătită la oală, a reușit, împreună cu ajutorul nostru să dezvolte o platformă din care să-și vândă produsele.
După o perioada și ceva eforturi de comunicare online, comenzile au început să apară. Însă ca în orice început pe un teren necunoscut, fiecare zi aduce cu ea noi provocări. Creșterea volumului de comenzi online a adus cu el foarte mulți ”timpi morți” în procesul de prelucrare și livrare al comenzilor.
În pachetul de automatizări implementat s-au regăsit: afișarea intervalelor de livrare în funcție de ora plasării comenzii sau raportarea centralizată a comenzilor zilnice.
Subiecte ce la o primă vedere pot părea banale, pot eficientiza cu până la 2-3 ore ziua de lucru a unui membru din echipa clientului, ore în care se pot prelua și mai multe comenzi online.
Instrumente / Materiale folosite
- WordPress
- Woocommerce
Rezultate
Până la 3 ore câștigate zilnic pentru un angajat mulțumită procesării mai eficiente a comenzilor și furnizarea unei experiențe de livrare customizate către utilizator.