“Nu ignora criza. Nu opri comunicarea. Nu profita.”

Încă o săptămână a stării de urgență a trecut, iar situația a evoluat în direcția oarecum firească. De aici, dacă o nouă lebădă neagră va apărea, iar România se va lupta cu un vârf al infecțiilor, direct proporțional cu cel înregistrat în Italia, vom vedea. Cert e că de acum, pentru a gestiona cât mai eficient situația, noi recomandăm o gândire critică, bazată pe fapte empirice, fără victimizări de tipul: sistemul românesc de sănătate e varză iar guvernul n-are idee cum să susțină economia deci suntem pierduți. Chiar dacă cineva a adunat un set de informații cu care să susțină obiectiv acea afirmație, aia e, nu se schimbă nimic acum, situația trebuie luată așa 
cum e. 

Un lucru interesant se întâmplă însă cu mediul de business. Concurența “aproape” a dispărut, business-urile împărtășesc același context și o parte din ele, par să-și dea seama, că e mai important să ajute. Pentru prima dată de la recenta naștere a agenției noastre, observăm, empatia, aplicată în business, cel puțin în industria comunicării.

Spun asta, deoarece, în această dimineață ne-a picat în mână un articol IQads ce ne-a atras atenția cu titlul: Nu ignora criza. Nu opri comunicarea. Nu profita. Iar după ce ne-am uitat mai atent și am văzut că protagoniștii materialului sunt Oana Petroff, CEO MediaCom, Marian Petcu, Growth Lead GroupM, Mirel Pleșca, CFO GroupM, Mihai Vișan, Head of Trading GroupM, Victor Rotariu, Head of Strategy, Insights and Content, Wavemaker, am decis să parcurgem cu atenție materialul, pentru că oamenii de mai sus nu vorbesc așa des, iar când vorbesc, trebuie să ascultăm.

Scopul acestui scurt articol este să dea mai departe din know-how-ul unor oameni ce lucrează pentru unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare din lume, groupeM. Nu o să vă plictisesc cu opiniile noastre, nu la fel de avizate, ci am să vă invit să descărcați de mai jos, un material creat de Victor Rotariu, în data de 25 Martie 2020. Din punctul nostru de vedere e cea mai obiectivă și consistentă analiză ce tratează subiectul impactului pandemiei asupra industriei de comunicare din România, din perspectiva mai multor sectoare de business.

Mulțumim Victor & Enjoy!

Share this post

Share on facebook
Share on linkedin

Let's connect!

Abonează-te la newsletter

Articolul Săptămânii

Citeste mai departe...

Articolul lunii

Citeste mai departe...