Marketing Myopia – Recenzie articol Harvard Business Review
Anul 1960, acum mai bine de 60 de ani, atunci a fost publicat pentru prima oară articolul despre care voi vorbi pe scurt. Dacă faceți parte ca și mine dintr-o generație născută după 1980, vă rog să aveți puțină răbdare, frumusețea paradoxului descoperit cu ajutorul acestui articol merită. De ce paradox? Paradox deoarece din ce […]
Ce am citit în 2020 ?
O parte bună a anului 2020 a fost dată de timpul suplimentar alocat în primul rând reflecției asupra căii de dezvoltare pe care am ales-o. De aici, pentru mine focusul alocat cititului a căpătat o proporție pe care n-a mai atins-o până acum. Rezultatele au fost atât cantitative măsurate în timp investit și număr de […]
F1 digital devine F21 digital
Schimbarea, un element cu care avem de-a face din ce în ce mai des, pe majoritatea verticalelor din viețile noastre, acum mai mult ca oricând. Dacă privim conceptul dintr-o perspectivă pozitivă, putem spune că schimbarea este asociată cu evoluția, cu adaptarea la noi contexte, cu noi experiențe, cu mai mult și cu mai bine. În […]
Sondaj – Peste 40% dintre români vor să călătorească în destinaţii turistice din România, după ridicarea restricţiilor
Chiar dacă măsurile de relaxare propuse ieri spre discuție de Guvern, nu sunt cele așteptare de jucătorii din sectorul Horeca, vă propun să privim partea plină a paharului. Peste 40% dintre români vor să călătorească în destinaţii turistice din România, după ridicarea restricţiilor, mai ales în zone montane, arată un studiu realizat de travelmint.ro pe […]
Video de produs: avantaj competitiv ?
Știm, s-a scris de nenumarate ori despre beneficiile materialelor video. Dar un lucru e sigur, video marketing works. Din perspectiva neuroștiințifică prezentată în capitolul fotografiei de produs, materialele video sunt instrumente mult mai eficiente cu care emoțiile creierului limbic pot fi stimulate, în timp ce neocortextul este alimentat cu argumente raționale, totul în interval de […]
“Nu ignora criza. Nu opri comunicarea. Nu profita.”
Încă o săptămână a stării de urgență a trecut, iar situația a evoluat în direcția oarecum firească. De aici, dacă o nouă lebădă neagră va apărea, iar România se va lupta cu un vârf al infecțiilor, direct proporțional cu cel înregistrat în Italia, vom vedea. Cert e că de acum, pentru a gestiona cât mai […]
Packaging: necesitate sau oportunitate ?
De ce este benefic sa investești într-un design de ambalaj (packaging) pentru produsul tău? Cum am susținut și în cazul fotografiilor de produs, sau în cazul materialelor video, emoțiile sunt cele ce dictează deciziile clienților. Ambalajul produsului (packaging-ul) poate fi privit strict ca un element ce prezintă anumite informații (necesitate) sau ca o oportunitate de […]
Fotografia de produs: cât de mult contează și de ce?
În mod evident, magazinele online sunt dependente de fotografia de produs, deoarece în mare parte vânzările nu mai sunt influențate de aceleași principii ca și în „era offline”, elementul “perturbator” astăzi fiind reprezentat de accesul la informație, clasic denumit internet, ce facilitează efectuarea unor analize comparative raționale, bine documentate, în termen de doar câteva minute. În traducere liberă, produsele […]
Când pielea ta e în joc, te dezvolți, inspiri și ești respectat
“Când pielea ta e în joc”, cartea scrisă de Nassim Nicholas Taleb, e una dintre lecturile obligatorii pentru echipa F21Digital. De ce spun că e o lectura obligatorie ? Pentru că setul nostru de valori, are aplicabilitate în activitatea noastră zilnică, iar această aplicabilitate e continuu dezvoltată, îmbunătățită. Lecturile de tipul celei prezentate […]
Cum sa realizezi un video profitabil pentru Facebook Ads?
Dacă ai folosit recent facebook, cu siguranță ai dat peste câteva anunțuri video, tip facebook ads, și ai văzut pe cont propriu cât de eficiente pot fi. În acest articol vom împărtăși câteva tips&tricks despre Facebook video ads, explicăm cum funcționează și de ce sunt mai atractive decât o simplă poză. Ce sunt anuțurile video […]